Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a Parfümcenter (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit. Csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, megkötése kizárólag elektronikus formában történik meg.

A Webáruház címe: http://bestparfum.hu/
A Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Szolgáltató neve: Best parfum Kft.
Szolgáltató székhelye: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 43.*
*Számlázási cím, NEM postázási!
Cégjegyzékszáma: 06-09-023484
Adószáma: 25919534-2-06
Bankszámlaszáma: K&H Bank 10402836-50526865-82881008
Nyilvántartást vezető hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
A szerződés nyelve: magyar
Ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Telefon (munkanapokon 9-17 óráig): +36-30/5753125
E-mail: hello@bestparfum.hu
Az email címre küldött levelekre (mennyiségtől függően) 1-3 munkanapon belül válaszolunk.

Az általános szerződési feltételek elfogadása

A vásárlás során, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a rendelés véglegesítésekor látható jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a Szolgáltató és a Vevő között szerződés jön létre.

Ha a Vevő az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem küldheti el megrendelését.

Általános információk

A Webáruház parfümöket, szépségápolási-, higiéniai- és aromaterápiás termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.
Az Webáruházban található termékadatok, fotók, leírások a Szolgáltató tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása csak a Szolgáltató előzetes engedélyével lehetséges.
A megjelenített termékek kizárólag online, a http://bestparfum.hu/ weboldalon keresztül rendelhetőek meg önállóan, vagy a Webáruház telefonos ügyfélszolgálata segítségével.

A Webáruház raktárkészlettel nem rendelkezik. A termékek a Webáruházban leadott rendelések alapján kerülnek beszerzésre hivatalos disztribútoroktól.

A raktárkészlet hiánya miatt előfordul, hogy a Webáruházban rendelhető termék időközben elfogy a beszállító cégnél, melyről a Webáruház is csak utólag szerez tudomást. Ebben az esetben az ügyfélszolgálat telefonon értesíti a Vevőt a készlethiányról, melynek során eldöntheti, hogy módosítja rendelését, vár a hiányzó termékre, vagy törölteti a hiányzó temékre vonatkozó igényét.

Visszaigazolás:

A megrendelés leadása után néhány percen belül a megrendelés beérkezéséről a Webáruház rendszere automata visszaigazoló levelet küld a Vevő által megadott e-mail címre. Amennyiben ezt nem történik meg, ellenőrizze a levélszemét (spam) mappát, illetve gmail-es e-mail fiók esetén a promóciók fülön található leveleket. Ha egyik helyen sem található, érdeklődjön a Webáruház ügyfélszolgálatán. A megrendelést a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosíthatja, illetve lemondhatja. A módosításra/törlésre telefonon és e-mail-ben is van mód.

A megrendelések teljesítési ideje:

A rendelések teljesítési ideje 1-3 munkanap. Egyes termékek (elsősorban kozmetikumok) esetében a szállítási idő ettől eltérhet, azonban erről tájékoztatást kap telefonon.

Személyes átvétel:

A Webáruház sem raktárkészlettel, sem üzlethelységgel nem rendelkezik, így személyesen történő átvételre nincs lehetőség.

Árak


Termékek árai

A Webáruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, melyek az ÁFÁ-t tartalmazzák. A visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy a Webáruházban technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő, téves ár jelenik meg.
Ilyen esetben az áru elküldése előtt az ügyfélszolgálat egyeztetés céljából telefonon megkeresi a Vevőt. Az ilyen megrendelések nem tekinthetőek érvényesnek, és az ebből eredő károkért a Webáruház nem vállal felelősséget.

Szállítási díj

Parfüm illetve parfüm szett vásárlása esetén a házhozszállítás az egész ország területére, összeghatártól függetlenül egyéb költség terheli.

Regisztráció, adatok védelme


A rendelés leadásához a Webáruházban regisztráció nem szükséges.

A Webáruház minden esetben a Vevő által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Radikális kézi adatmódosítást a Webáruház nem végez, kizárólag a Vevő telefonos, vagy e-mailes bejelentése/kérése alapján, illetve amennyiben valamiért nem felelnek meg a számlázási adatok, úgy telefonon történő értesítést/egyeztetést követően. Nagyon fontos, hogy az adatok pontosak legyenek, ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, avagy adatmódosításra a rendelés feladása közben és a feladást követően is van mód, ez utóbbihoz azonban vegye fel a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon a Webáruház ügyfélszolgálatával.
A Vevő adatait a Webáruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azonban azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki. Ez alól kivétel, ha a harmadik fél, a szerződés szerint a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat). Ekkor azonban az alvállalkozók a Szolgáltató által átadott személyes adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Az adatok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik.

Garancia


A Webáruház kizárólag hivatalos disztribútorokkal áll szerződésben. Ugyanazokból a forrásokból szerzi be a termékeket, ahonnan a hagyományos boltok is, így teljes mértékben garanciát vállal azok eredetiségére.

Ha véletlenül mégis valamilyen problémája támad a termékkel, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel a Webáruház ügyfélszolgálatát (e-mail-ben, vagy munkanapokon 9-17 óráig telefonon), hogy egyeztessék a reklamációs folyamat részleteit. (Csere, visszaszállítás, visszavásárlás...stb.)

A visszaszállítást minden esetben a Webáruház intézteti a vele szerződésben álló futárcéggel, így semmi esetre se adja fel a kifogásolt terméket se postán, se másmilyen módon! Ellenkező esetben a Webáruház nem köteles visszatéríteni a kifizetett összeget, amíg a termék vissza nem kerül a telephelyre – ami nem azonos a Szolgáltató székhelyével!

A vevő jogai és kötelezettségei


Elállás joga

A megrendelést követően 24 órán belül jogosult a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen vagy telefonon a Webáruház ügyfélszolgálatán. Ebben az esetben semmilyen költségviselés nem terheli a Vevőt.

Elállás és visszatérítés

Az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben a Webáruház köteles a Vevő által kifizetett összeget legkésőbb az elállást és az áru visszaérkezését követő 14 napon belül visszatéríteni.

Elállás esetén felmerülő költségek

Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek Vevőt terhelik – ez 1000Ft.
Ha az elállási határidő alatt a vevő a terméket nem csak kipróbálta, hanem ezen felül is használta, akkor atermék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik a Webáruház felé.

Visszaszállítás

A termékek visszaszállítása csak a Webáruházzal szerződésben álló futárszolgálatokkal elfogadott, mert ők gyorsan és sérülésmentesen tudják visszajuttatni a termékeket a Szolgáltató telephelyére! Ezért is kell előre egyeztetni az ügyfélszolgálattal bármilyen panasz esetén!

A Webáruház jogai és kötelezettségei


Felmerülő hibák

A Webáruházban való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

Felelősség

A Webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

Okozott károk

A Webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért - függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt -, ami a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

Kapcsolódás a Webáruházhoz

Egyedül a Vevő felelős a Webáruházhoz való kapcsolódásáért és a Webáruházban való vásárlásért.

Felelősségre vonhatóság

A Webáruház nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Csalás

A Webáruház szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban a Webáruház nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely Vevő rovására történt csalás miatt.

Szabályok megsértése

Abban az esetben, ha a Vevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a Webáruház szabadonérvénytelennek nyilváníthatja vásárlását, és a Vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

Megrendelés leadása


A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban kell gyűjteni. A termékek a részletes termékoldalon található „Kosár” feliratú ikonra kattintva tehetők kosárba. A rendelt mennyiség a kosárra kattintás után a kis fehér négyzetben módosítható a kívánt darabszám* kiválasztásával. *A megadható maximum darabszám 10, amennyiben ennél nagyobb mennyiséget szeretne rendelni, akkor írja be az „Adatok megadása” lépésnél a Megjegyzés mezőbe a kívánt mennyiséget.

Ezt követően a kosár képernyőn eldöntheti, hogy a „Vissza a webáruházba” feliratra kattintva még más termékeket is keres áruházunkban, vagy a „Tovább a megrendelőlaphoz” feliratra kattintva leadja megrendelését.
A kosár fejlécében számok jelzik a rendelés lépéseinek számát, és azt is, hogy éppen az adott képernyőn a Vevő hol tart a vásárlási folyamatban. Az adatok megadása és az átvételi- és fizetési mód kiválasztása a következő lépés a kosárban.

Adatok megadása

Ezen az oldalon is ellenőrizheti kosarának tartalmát, és amennyiben változtatni kíván rajta, úgy „A kosár tartalmának módosítása” linkre kattintva vissza tud lépni a kosárba.

Ha mindent rendben talált, úgy az alábbi részeket kell kitölteni:

Számlázási adatok

A vásárláskor elegendő megadnia a számlázási adatokat (Név*, cím), valamint egy valós e-mail címet a rendelés teljesítéséhez szükséges kapcsolattartáshoz.

Szállítási adatokat csak abban az esetben kell külön megadni, amennyiben az eltér a számlázási adatoktól.

Átvételi módok

Ebben az esetben a szállítás 1-3 munkanapon belül történik, munkanapokon 8-17 óráig, így a Vevő köteles olyan szállítási címet megadni, ahol ebben az időintervallumban tartózkodik. Ha bármilyen hozzáfűzni valója van a szállításhoz, azt a „Megjegyzés” rovatba írja be, az ott megjelenő üzeneteket a Webáruház továbbítja a futárszolgálatnak.

Ha a szállítás napján nem áll a vevő módjában a megadott címen tartózkodni, a csomagot az utánvét összegének kifizetése ellenében bármely megbízottja átveheti, csak biztosítsa, hogy valaki tartózkodjon a megadott címen, és legyen nála elegendő összeg a csomag átváteléhez.
Sikertelen kézbesítés esetén a GLS -es futár hagy egy értesítő etikettet a helyszínen és következő munkanapon újabb kísérletet tesz a csomag átadására. Amennyiben másnap sem sikerül a kézbesítés, a csomagot visszaszállítják a Webáruháznak.

A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. a Webáruház szerződő partnere, a Webáruháztól függetlenül működő futárcég, ezért a kézbesítés menetében vagy a futárral kapcsolatosan esetlegesen felmerülő problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal.

Választható fizetési módok


Megjegyzés mező (kitöltése nem kötelező)
  1. A szállításhoz kapcsolodó egyéb megadni kívánt adat
    • Ha esetleg valamely termékből 10db-nál többet szeretne rendelni azt itt jelezheti, és a Webáruház munkatársai manuálisan beállítják a rendelés feldolgozásakor a kívánt mennyiséget
    • Bármi egyéb a rendelés akadálymentes és hibátlan teljesítéséhez szükséges információ megadása

A megrendelés leadása

A kosár 3. képernyőjén tudja a Vevő a rendelését véglegesíteni és elküldeni. Ezen az oldalon a Vevő minden adatot ismét leellenőrizhet, és ha hibát talál, a megfelelő linkre kattintva módosíthatja a megadott adatokat („A kosár tartalmának módosítása” vagy a „A Megrendelési és kiszállítási adatok módosítása”) A folyamatban így bármikor visszaléphet bármelyik lépésre. Korrigálhatja a számlázási adatokat, a szállítási címet, a rendelni kívánt mennyiséget, tételt törölhet, és új tételt adhat rendeléséhez. Ha mindent rendben talált, akkor a kis jelölőnégyzet kipipálásával elfogadva jelen ÁSZF feltételeit, a „Megrendelés leadása” gombra kattintva a kosár 3. képernyőjén leadhatja rendelését.